2010. december 21., kedd

Moonsafari beads nyereményem

 Valamit nagyon jól csinálhatok, mert ez a december életem egyik legszerencsésebb hónapja volt, ha valahol játszottam, szinte mindig nyertem :) Többek között gyöngyutalványt, játékhelikoptert.... de a legeslegszebb nyereményem ma érkezett meg!
A képeket Moonsafari blogjáról szedtem. Csodaszép ez a nyaklánc, a kedvenc színeim, a formája eszméletlen különleges, nagyon örülök neki! Itt is megköszönöm Ági még egyszer! :)
A csomagban volt még fincsi karamell és csoki (amit már akkor se fényképezhetnék le, ha akarnék, elfogytak gyorsan), és amin nagyon meglepődtem, az egy kis mikulásvirág fityegő volt, ilyesmi, mint az alsó képen van. Az ünnepek alatt a telefonomon fog lógni, utána gondosan elpakolom, hogy jövőre is nézegethessem, olyan precíz, finom a kidolgozása, hogy húúúú :)

Nagy karácsonyi készülődés van most, kicsit kényszerből megy a fűzés sajnos, de remélem, az ajándékozottaim örülni fognak :) Én legalábbis nagyon igyekszem örömet okozni, ha már velem is ennyi örömteli dolog történik :)

1 megjegyzés:

Timi írta...

Gratulálok és írígykedem :) Megérdemled, biztos csodás meglepetés lehetett!