2010. december 5., vasárnap

DeGyöngy Mikulás buli :)

 Néhány hete kitaláltuk, hogy milyen jó lenne egymás között ajándékozni. Titkosan húztunk nevet, és már akkor réges régen megbeszéltük, hogy ma találkozni fogunk valahol. Nagyon nehéz olyan időpontot találnunk, amikor mindannyian ráérünk, de ez ma végre sikerül :) És (Écit kivéve) mindenkinek sikerült titokban tartania a párja nevét, úgyhogy volt nagy meglepi.
Ennyi szépséget készítettünk egymásnak! Én Aritól kaptam a bal oldalon látható arany horgolt karkötőket és láncot. Nagyon nagyon köszönöm itt is!! Imádom! :) Én Écinek készítettem a középtájon lévő Tigris bogyós karkötőt és fülbevalót hozzá.
Na és persze csoportkép :) Balról jobbra: elöl Ági, Ari, Timi, Éci és Mili, hátul én, Orsi és Maya. Maya volt a vendéglátó, köszönjük! :) És a sütit Timinek és Arinek szeretném megköszönni, issssteni volt! :) (vittem volna én is puffancsot, de tegnap sikeresen elsóztam, úgyhogy majd legközelebb)

9 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Huuuhhhaaaa.....;)DD********* Én erre vártam!!! EZ valami KIRÁLYSÁG!!! Hát Lányok, nagyon ügyesek vagytok! Mindenkinek gratula!!! Nekem mindegyik szépség kellene!! Olyan irígy vagyok!!
PS: Legközelebb én sütök nektek puffancsot! / Bocsi, Kicsim! /
Imkádlak Titeket! Pussszzz...

Maya írta...

Nagyon jó volt, köszi lányok, hogy vagytok nekem:))
Ibcsi, ne legyél irigy, Kriszti olyan csodaszépeket fűz, szerintem bármelyiket elkészíti neked :)

MICA írta...

Irigylésre méltó kis társaság vagytok!:)

rongyilla írta...

egészséggel viseld!

legközelebb megtanulsz horgolni ;)

Magdi írta...

De szuper lehetett egy ilyen kis összejövetel az ajándékokról nem is beszélve! Háááát egy kicsit irigy vagyok, mert én is annyira szeretnék egy közösséget, de itt nálunk nincs ilyen!!! Viseljétek egészséggel!!!

Panka gyöngye írta...

Tök jó buli lehetett:)))Szuper ügyik vagytok:)

Orsi írta...

Nagyon-nagyon-nagyon jó volt!!! El sem tudom mondani mennyre!
No persze a puffancs hiányzott azért egy kicsit :) de majd legközelebb!
Az ajándékod pedig gyönyörű lett, látod, tetszett a gazdájának! :)

Timi írta...

Nagyon-nagyon jó volt, ilyen isteni ötleteid lehetnek még majd!!!!!!!!

Edit írta...

Gratulálok Mindenkinek!!! Gyönyörű ékszerek készültek!