2010. december 4., szombat

Ajándékom Jucii-tól

 Latinka ajándéklánc játékában jucii-tól kaptam ajándékot, ezt a kis csomagocskát :)
Csodaszarvancsos medál (anyu szerint ő bizony már a télapó szarvasa, de nekem csodaszarvancs marad :)), kedvencem lett a gyűrű, ami még a pasiknak is feltűnik! (mert valami ott csillog) És ez is csodagyűrű, mert mindenki látja benne magát :) Nagyon örültem minden ajándéknak, még egyszer köszönöm!



Ez pedig az adventi koszorúnk. Meguntam, hogy minden évben újat kell venni, hullik róla mindenféle tüske meg levélkék meg csillámpor és utána mehet a kukába az ünnepek végén. Egy hollóházi tálba pakoltam mindent, amit találtam itthon terméseket, fűszereket, közéjük szintén itthon talált gyertyákat. Bár a kép nem adja vissza, milyen szép, nekem legalábbis ez a legszebb :) Jövőre sem veszek bolti koszorút, az tuti.

1 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Tényleg szép lett.:))** Mármint az adventi... Aztán holnap gyertyagyújtás után várom az ÖSSZES
Miki-ajándékot!!! ITT..!! És MINDET akarom látni!!!! Nagyon kíváncsi vagyok!! Ugye megosztjátok velem?? Puszilom a csajokat, csak ügyesen a puffanccsal!! Pusssz :)DDD Anyci