2010. február 21., vasárnap

Hímzett medál, név nélkül

Első hímzett medálom, köszi Maya, hogy megmutattad, hogy kell csinálni :)




Tudom, vannak hibái, de nekem eddig ez a kedvencem, nem is kapja meg senki, csak éééén :) És valszeg mert ez a medál ilyen fontos szerepet tölt be az én gyöngyös karrieremben, a névválasztás se sikerült még.


Végezetül egy kis off: ma ezeket a hóvirágokat találtam a lakótelepen (nem szedtem le, otthagytam, lássa már más is). Szerintem közeledik a tavasz. Legalábbis nagyon ajánlom neki, hogy közeledjen, unom már a hideget.

3 megjegyzés:

Ági írta...

de kis aranyos ez a nyaklánc :)

Orsi írta...

Nagyon, nagyon jó lett! Olyan ügyesek vagytok, hogy megtanultátok!!!!! Irigykedem... :D

Maya írta...

Nagyon ügyes vagy, klassz lett a végeredmény a láncrésszel! Mikor hímzünk sok-sok köveset?:-))