2010. február 14., vasárnap

Flower power Écinek

Az úgy történt, hogy Mano játékára jelentkeztem és nem kis meglepetés volt, amikor Écit sorsolta nekem :) El is készítettem tavaszi virágosra (mert tudtam, hogy ilyenje még nincs) meg lila is lett. Aztán ma úgyis találkoztunk, nem bíztam a postásra a dolgot, megkapta, úgy tűnt, örül is neki :D
Amúgy is megkapta volna, de így lett alkalom is (mert a virág színei miatt rögtön az jutott eszembe, hogy ez egy tündérvirág, tehát egyértelmű, hogy a tündérlánynak jár).




5 megjegyzés:

Orsi írta...

Csodaszép lett, élőben meg még szuperebb! :D

E írta...

Nagyon-nagyon szépen köszönöm drágaság!!! :) Ez nem olyan drága ;)

E írta...

Jaj, a körítést most olvasom!!! Nagyon aranyos vagy :))))

kirszti írta...

:) hát a címed is tündérlány@...

Maya írta...

De kedves tőled, és tényleg klassz élőben, én olyan irigy vagyok!!