2012. június 19., kedd

Kékségek és zöldség :)

 Na akkor most jönnek a fotók! Az első Latinka nyári ajándékláncának keretében készült, Kismaccs kapta. :) Olíva és bronz kombináció, egyszerű medálka, viszont szerintem annyira édes, hogy tutira nem ez az utolsó darab. Almonánál tetszett meg múltkor nagyon nagyon nagyon ez a minta, tuti nem is ez az utolsó adag belőle. A leírás elérhető itt.

Pattern: Poupoune- Bidouille
 Update: közben ma megérkezett az én ajándékláncos ajándékom is Gruber Éva/Fánitól. :)
Régóta vágytam egy ilyen brossra, meg is fogadtam, hogy majd csinálok magamnak egyet, de lusta voltam/nem volt anyagom/meg különben is. Most Éva szerencsére megkímélt ettől a melótól, gyönyörű a színe is meg minden! A kis tűpárnát máris bekészítem az utazós gyöngyösdobozba. :) Kaptam mellé még csudiszép gyöngyöket is. A tea pedig pont a kedvenc fajtám, a puskapor. :) Köszönöm szépen itt is!

És most jönnek a kékségek. Nem szeretem a kéket, ehhez képest most folyamatosan kék ajándékokat fűztem. Az első egy Bódog medál, a témavezetőm kapta a sok segítségért és támogatásért, amit a szakdogámhoz adott. :)

Pattern: Vezsuzsi

A második kékség pedig Csilla nyereménye. Hosszú nyakláncot kért, amin van bogyó is meg lógnak is dolgok, remélem ilyenre gondolt. :) A nagy golyszi ismét Maya Indian Summer bogyója, amit sose fogok megunni, olyan jó fűzni. És van egy kisebb bogyó is a láncon, egy Frida, ami Rozi ötlete, úgyhogy tulajdonképpen ez egy Degyöngyös lánc lett :))




Csak baromira csillog a napfényben, nehéz fotózni. Most pedig a következő projekt: diplomaosztóra befejezni az ékszeremet, ami elég régóta készül, és valamilyen oknál fogva nem tudja befejezni magát önállóan. Sajnos. És milyen furi, hogy 3 éve, amikor elkezdtem gyöngyözni, az első karkötőm és nyakpántom az első diplomaosztómra készült. :)

7 megjegyzés:

Ági írta...

Gyönyörűek mind egytől egyig :) nekem tetszik a kék, és ügyesen válogattál a színekből. Nekem is kellene már vmit fűzni a diplomaosztómra :)

Ibcsi írta...

Hát, Édesem VÉGRE, VÉGRE, VÉGRE!!!
Ágica után szabadon mind-mind gyönyörű...!:)))Szép ez a kék!!! Biztos nagyon tetszeni fog!!!
/ DE: Én maradok a lilánál, mályvánál....:) / Gondolom, a lányok is örülnek Neked, hogy végre újra itt vagy!;))DD
Az 1-ső zöldség is gyönyörűűű!!
DE: Már fűznöd kéne nekem is valamit!!! / Persze csak a sajátod után!/ A Balcsin majd besegítek!!
/ Vagy nem.../:))D
Puszillak kicsim soxor!!:))DD

Maya írta...

Hű, de szépek,mind, mind. A deGyöngyös meg különösen :)))

Orsi írta...

Micsoda szépségek!!! Nagyon tetszik mind!

Φανή Παπ., Ζωγράφος írta...

Very fantastic!!Bravo!! Kisses.

Cristina írta...

Hermoso todo!! me encanta!

Halász Csilla írta...

jaaaaaj te jó ég :))) most látom csak a kék bigyómat ,szerelmem a kék...