2010. július 26., hétfő

Inspiráció, avagy egy kis off

Amióta gyöngyözök, egy kicsit másképp nézem a világot. Új helyen járva azonnal a színeket, a díszeket nézem, figyelem, hogy mi illik mihez. Vannak olyan helyek, ahol különösen sok figyelnivaló akad, egy ilyet szeretnék most nektek megmutatni. Hétvégén a Krisna-völgyben jártunk, ami minden alkalommal elvarázsol. Annak ellenére, hogy én nem vagyok hívő, eszméletlen jól tudom magam ott érezni, teljesen fel tudok töltődni energiával és a színek... mindjárt meglátjátok, miről is beszélek :)

Az egész falu a nevéhez méltóan egy völgy, tele keleti stílusú építményekkel, mint például ezek a meditációs kis valamik, ahova ha beülünk, csodaszép kilátás tárul elénk, vagy egy szép, rendezett kis kertecske, vagy egy másik díszes épület.

 Na és most jön a lényeg, a templom. Annyira színes, hogy hihetetlen. És milyen jól megfér egymással ez a sok forma, árnyalat! A templom tele van nagyon részletesen kidolgozott festményekkel, ezek közül csak egyet mutatok, mert mint a szarka, letámadtam rá, nézzétek ezt a sok gyöngyékszert! :)
 A völgyben gyerekek is laknak, akiknek sok kreatív foglalkozást tartanak a suliban, sikerült is beszereznem egy kis valamit :) amit majd továbbgondolhatok és ami mindig őket fogja eszembe juttatni :)
 Remélem, senkit sem zavart, hogy most kicsit offoltam. Tudom, hogy van, aki nem szereti, ha teleírjuk a gyöngyösblogunkat, de én is szeretem olvasni a Ti gondolataitokat, úgyhogy ezt a mai posztomat nézzétek el nekem! :)




9 megjegyzés:

Maya írta...

Tényleg varázslatos és színpompás hely!!

Bogi írta...

Szia!

Mi is voltunk szombaton. hihetetlen milyen színesek, nagyon igényesen megcsinálták a völgyet. :) És az a sok színes szári, az se semmi. :) Mi, nemkrisnások is öltözhetnénk színesebben... ;)

Orsi írta...

Engem egyáltalán nem zavar ez a kis OFF! :) Sőt, köszönöm, hogy megmutattad!
Nagyon érdekes hely lehet, olyan kis nyugodtnak képzelem el, közel a természethez. Csodás ez a színpompa, igen, egyetértek Bogival, valóban lehetnének színesebbek az emberek a hétköznapokban is.

Ibcsi írta...

Én is ott voltam! Tényleg gyönyörű és hihetetlen, ahogy ők ott élnek!A bogyó /? /szemű lányok, Krisna mellett,szuperek! És ahogy táncolnak! Légies, könnyed, és finom!
És emlegettünk Titeket! Pusssz!!:)))D

Ibcsi írta...

Én is ott voltam! Tényleg gyönyörű és hihetetlen, ahogy ők ott élnek!A bogyó /? /szemű lányok, Krisna mellett,szuperek! És ahogy táncolnak! Légies, könnyed, és finom!
És emlegettünk Titeket! Pusssz!!:)))D

E írta...

Köszönjük Ibcsi, mi is szoktunk titeket. :) Nagyon szép helyen jártatok Kirszti!!!

kirszti írta...

Anya, az lótusz-szemű volt :D de nem baj, szép volt az a táncolás, akárhogy is nevezzük

Kiss Antalné írta...

Nagyon szép helyen jártatok! Még a képeken keresztül is elvarázsol!

Orsi írta...

Jaj, de kis aranyosak vagytok! :)