2010. július 29., csütörtök

Cube de Fleur szettben

 Éppen a nyaralásunk utolsó napját töltjük, volt időm az elmúlt héten fűzni :) Szombaton esküvőre vagyunk hivatalosak, nagyon készülök rá... ékszer-ügyileg is. Kockanyaklánc, bogyófülbi és félbogyó-gyűrű lesz rajtam, a világosbarna ruhámhoz krém és bronz ékszerek passzoltak. Vagy legalábbis nekem ez volt a bejövős :)
 A láncon lóg a kockám, felette két Tigris bogyesz, még fentebb pedig ásványok, két nagyobb csiszolt achátlap, a többiről meg fogggalmam sincs, micsodák, de szépek :)
  A fülbevalóval kicsit dilemmáztam, mert Tigris bogyós van már egy csomó, de mégis ez a kedvencem na. Úgyhogy annyit módosítottam az eddigiekhez képest, hogy Babra ötlete alapján a swarikat dropokra cseréltem. Nagyon helyes lett így is :)
 A gyűrű egy 20mm-es félgömb begyöngyözésével született, ötletgazda: Audrey. Köszönöm!
 És akkor most a lopás vádjának elkerülése végett jöjjön a minták alkotóinak listája :)
Cube de Fleur: perle4u
Tigris bogyesz: még mindig Charlstone 5
Gyűrű: Audrey
Thank you! Danke! Köszönöm! :)

Utóirat: a dekoráció lényeges!! A dobozkát nemrég szereztem, szegfűszeggel van fedve, isteni illat lesz tőle a szobában :) A kagylót pedig anyukám szedte nekem a Balcsiból (én nem merek felszedni semmit a vízből, mióta egyszer egy halcsontvázat sikerült... nem vagyok kíváncsi, hogy mi van a talpam alatt :D).

18 megjegyzés:

Bogi írta...

Egyszerűen gyönyörű, nagyon szuper! Nagyon tetszik. :)

Ági írta...

Szupi minden!!! Gyönyörű lett a bogyeszod, meg minden!!! :*

E írta...

Azért linkelhettél volna!

E írta...

Na jó, viccet félretéve: csodás lett ez a szett, megesz a sárga irigység!!!

Mindenkinek mondom: az előző hsz-em VICC!!! :D

kataanya írta...

Nagyon szépek lettek!

kirszti írta...

:D köszi Éci

Orsi írta...

Eszméletlenül csodaszépségesen szép lett ez a szett! :D Sárgulok! :D

Maya írta...

Gyönyörű Kriszti, csodaszép leszel a lagziban!!! Minden darabja nagyon passzol!!!

Maya írta...

és bocsánat, bocsánat, hogy hamarabb feltettem, de már nem bírtam tovább, de a tiéd volt hamarabb kész és én abba szerettem bele :))

Mili írta...

Ezt egyszerűen imádom Kriszti!
csodásak a színei és tényleg szuperül illik majd a ruhádhoz! Szerintem mindenki irigykedni fog! :)

kirszti írta...

Köszönöm lányok!! :)
Maya, csak vicceltem :D de nagy megtiszteltetés, hogy az enyém miatt csináltad a sajátodat, ez komolyan nagyon jó érzés :)

Panka gyöngye írta...

A Te színeidben is gyönyörű lett!Köszi,hogy kiírtad,hogy kitől mi származik:)A tigris bogyeszról fogalmam nem volt ki találta ki,pedig már sok helyen láttam!Szuper szett!!!Gratulálok.

Kiss Antalné írta...

Mesés lett ez a szett!!!
A kocek különösen tetszik!!!

Babra írta...

Gyönyörűszép ez a kocka, iriigy vagyok:D Biztos nagyon szép leszel az esküvőn!
Azt meg külkön köszi, hogy megemlítettél:)

Ibcsi írta...

Tényleg gyönyörűűű! Én is nagyon irígy vagyok rá! És szuperül áll Krisztinának! Lehet szebb lesz a menyasszonynál? Szerintem... :DD
Olyan büszke vagyok Rá!! Bár ezért most kapok :(

POÉ írta...

Gyönyörű szép , a természet színei mindent legyőznek !!

rongyilla írta...

Kriszti! hdgj a kockád ;)

Piky73 írta...

Fantasztikus lett!