2011. szeptember 17., szombat

Tilatilla szettecske

 Vezsuzsi Tilatilla medálkáját már elég régen megfűztem, de a végső formáját Bodaszőlőn érte el, máris látható, hogy miért. :)

Pattern: Veres Zsuzsi
Ez a kép augusztusi, így nézett ki a medál eredetileg. Aztán a múltkori közös hétvégénken Maya hívta fel a figyelmemet arra, hogy az én medálom furi, az övé más lett. :) Nekem kimaradt a középső díszítés, biztos gondoltam én akkor, hogy tetszik nekem ez így is nagyon, de aztán meggondoltam magam, és egy bodai hajnalon betömtem a lyukat. :)
Pattern: Veres Zsuzsi
És íme, a lyukatlan medál. :) Szettesedett egy karkötővel, majd lesz fülbevaló is, ha majd megint érzem a gyöngyitiszt. Most kicsit regenerálódok, meg sok új elfoglaltságom is lett. A kutyával elkezdtük a sulit, járunk rendszeresen, mint minden rendes gyerek így szeptember táján. :)) És hogy ne maradjak ilyen tunya anyuka, elkezdtem fogyózni, heti háromszor "edzeni", ami után meg el is fáradok, és különben is szakdogákat kellene írnom. Majd ha lesz kedv, lesz gyöngy, nem erőltetem. :)


17 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű szett,nagyon jó színekkel!Gratulálok!

Kiss Antalné írta...

Nagyon szép Kriszti! Mi az, hogy nincs kedved,majd mi meghozzuk holnap!

Ági írta...

Ollllyan nadon nadon szép lett :) nekem sincs amúgy kedvem mostanában, nyugi...bezzeg Bodán egyfolytában nyomtuk :))) milyen jó volt ott.

latinka írta...

Ez szuper!!!Ó,miért nem tudok én ilyet???

Maya írta...

Imádom a lyukatlan medálodat :DD
a kari meg hozzá szenzációs!!!

Tündérke írta...

Nagyon szépek :-)

Orsi írta...

Én ebbe a szettbe úgy ahogy van szerelmes vagyok!!!! :)

Mia írta...

Gyönyörűséges, a minta már korábban is azonnal tetszett, és ezek a színek is gyönyörűek! (lyuk ide vagy oda, nekem így is úgy is tetszik! ;))

Barbara írta...

Nagyon mutatós szett lett!

kirszti írta...

Köszönöm lányok! :)

Ibcsi írta...

Nagyon-nagyon szééép lett!!! 1 baya van....:)))DDD Ugye tudod???? Ill. 2:
nem lilás és nem az enyém!!!:))
PS: A "tunya" anyukának + szurkolok és nem is beszélek, + nem is írok kajákról! Pussz-pussz-pussz...:)DDD;

E írta...

IMÁDOM!

Edit írta...

Jaaaj, de gyönyörű!!! Nagyon-nagyon tetszik!!!!!!

Quienlodira_Angeles írta...

Un conjunto divino!!!!!
Un saludo

Schnappy írta...

Nagyon jó színe van, a karkötő különösen tetszik!:)

Timi írta...

Annyira tetszik!!!! Nem is csinálnám más színben! Nagyon Szuper!!!! Krisztis lett a javából!

Helena írta...

It s so nice*) Great!!!

Helena_VS
*)