2011. február 15., kedd

Csere-bere Let it grow

Az úgy volt, hogy Éci játékán anyu lett a nyertes, megkapta ezt a szuper nyakláncot. Anyu viszont nem szeret láncot hordani, csak és kizárólag karkötőt. Úgyhogy kitaláltam, hogy elcserélem vele :)

 Mályva és ametiszt Let-it grow-t kapott érte, szerintem tetszett neki :) Ez az egyik kedvenc mintám, haladós és látványos és szerintem eszméletlen bájos :)
Pattern: Sabine Lippert. Thank you!

Már csak néhány napig tudtok jelentkezni a játékomra! Nagyon nagyon örülök a sok kedves kommentnek és a jelentkezők számának is, nem gondoltam volna, hogy ilyen sokan lesztek! Köszönöm!! :)

12 megjegyzés:

E írta...

Annyira gyönyörű ez a karkötő!!! Anyud nagyon jól járt vele :D

kirszti írta...

Én meg a nyaklánccal jártam jól :))

Ibcsi írta...

Én + nagyon sajnálom a nyakláncot, bár igaz, a karit többször fogom hordani, / ha ismét itthon lesz.../
Viszont a nyaklánc itt volt mindig előttem és ha ránéztem Éci Bébi jutott eszembe, akit nagyon szeretek.... Úgyhogy sajnálom, hogy gazdát cserélt a gyönyörűség, DE így majd többen látják és dícsérik és irígykednek rá... :))DD
Hát és én + örülök a karkötőnek
/ mindíg, mindenkor.../ bocsi;))))*
Drága Éci! Ha olvasod még1xköszönöm
és akkor ha van rá lehetőség, mutasd+ amiért ezt a nyakláncot nyertem! Pusszzzzz.... :)DD

Kicsim! Neked + gratula a sok kommentért és követőért és böngészőért!!! Ugye, hogy bejött a borítékolt lépésem!?? Sőt...
Büszke vagyok rád!!:))DDDD Pusssz;)

Sandrux Bisutería írta...

Ez egy igazi szépség!!

Sandrux Bisutería írta...

Ez egy igazi szépség!

Mili írta...

Csodás lett Kriszti!
Azt már látom, hogy anyud is örült :D

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty colors!!! beautiful!!!!

Edit írta...

Jól jártatok mindketten!!! :-) Gyönyörű lett a karkötő!!!

Adrienn írta...

Nagyon szerencsés az anyukád! Egy szépséget nyer, egyet pedig kap!

Timi írta...

ÁÁÁÁÁÁ Kriszti!!!!! Ez nagyon szép! Telitalálat lett Anyukádnak :D
Csodás!

Ibcsi írta...

Ühümm.... Egyetértek az előttem szólókkal!!Tényleg szerencsés vagyok.
Leginkább Veled Kicsim...!!! :))))DDD
Imádlak és NAGYON BÜSZKE vagyok Rád!!
Pusssszz...

Orsi írta...

Húúú, hát ez valami olyan gyönyörű!!! Irigylem Anyudat!