2010. szeptember 1., szerda

Nyertem Annánál :)

 Még nem nyertem soha senkinél játékot, pedig az utóbbi időben tényleg sokan hirdettetek. Na de most megtört a jég, Annánál én lettem a szerencsés :) Ezt a gyönyörű láncot nyertem, amit ma meg is hozott a postás bácsi, és mondanom sem kell, élőben még szebb! :) Köszönöm Anna, hogy játszhattam! Mindig örömmel fogom viselni ezt a láncot.
 Próbáltam én is fotózni, de a napocska nem akar előbújni, és jelét sem adja, hogy a közeljövőben meglátogatna :( Úgyhogy a fenti képet Anna blogjáról szedtem, az alul látható pedig saját :)


Update: a saját fotómat eltüntettem, mert anya (aki Ibcsi, de nem néni :D) közölte, hogy az neki nem tetszik, hanem az Annáé jobb :) 

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Csodaszép láncot nyertél, viseld egészséggel!!!!
A játékot meg nagyon várom! :)

Ági írta...

gratulálok! nagyon szép.

Ibcsi írta...

Köszi!:D) Pusssssz... ;)))
Szeretném látni a nyakadban!!
Anyci

Unknown írta...

Viseld sok boldogsággal, és nagyon örülök, hogy így tetszik! De azért megnézném a nyakadban fotózva!:-D