2010. május 8., szombat

A blogom új ruhája :)

Nos, meguntam az eddigi sablonomat, ami egyébként is "sablon" sablon volt :) Orsinának köszönhetően megismerkedtem a digitális scrapbookkal, ma reggeltől csak ez kötött le és tessék, csináltam egy nagyon bruti lila fejlécet, hátteret.... mást már nem mertem :)
Úgy illene, hogy megemlítem, honnan származnak a hátterem elemei. Többnyire noname, a scrapbook programhoz letöltött csomagokból használtam, viszont a katica az valakinek a munkája, és itt jön a de. Ez a valaki nem jelölte a kis csomagjában sehol a nevét, blogját, bármit, én meg ma letöltöttem ezer és egy ingyenes csomagot, szóval elnézést, de nem tudok forrásmegjelölést hagyni :) Hálám annál nagyobb! :)
Don't know, who made this cute little ladybird, but thank you very very much for it!!

Lehet, hogy ez így most too much, de nekem tetszik és hát ilyenje nem lesz senkinek se (hacsak el nem lopja tőlem, bár vigye nyugodtan). Amennyiben viszont bármi  is zavaró benne, szóljatok!! Szeretettel várom az építő jellegű kritikákat!! :)

6 megjegyzés:

Maya írta...

Nekem is tetszik, olyan ügyes vagy!!!

E írta...

Nagyon szép lett!! Gyorsan belejöttél!

Orsi írta...

Kirszti, nem too much! Nagyon jó lett, olyan Kirsztis! :) Örülök ha segíthettem picikét! Puszi!

Anami írta...

Nagyon ügyes vagy! Az én blogomra is ráférne már valami frissítés, mert az is sablon sablon, de nem merek ilyesminek nekiállni.

Névtelen írta...

Hát jó lett!!! Lila meg katica meg csillog .... Tényleg ügyes vagy! De nekeem az előző is tetszett!!

Bogi írta...

Brutál lila lett. :) Nagyon jó, gratula!