2010. január 22., péntek

Játék játék játék!!! PIF



Mivel rendkívül sikeresen fejeztem be a vizsgaidőszakom, és mivel mostanában nem is lesz más dolgom, csak a kreatívkodás ezért úgy döntöttem, én is beszállok PIFezni :) Azt hiszem, a három viszontajándékozóm is megtaláltam: Zsuu gyöngyei, Bogi (nemcsak a gyöngyök, a receptek miatt is érdemes meglátogatni) és Orsi által találtam rá Ildi-go blogjára. Ez lesz az első PIF-em, de már most élvezem, a folyamatos játék keresgélés során nagyon sok értékes blogra bukkantam, már ezért megérte vadászni :)

Szóval a szabályok:
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék!)

Amire számíthattok tőlem:
-mivel közeledik a tavasz, tavaszos dolog lesz
-mivel nem vagyok profi, ne várjatok 20 méteres horgolt láncot (horgolni még nem is nagyon tudok), de ami tőlem telik, mindent meg fogok tenni az ügy érdekében :)
-láncra, medálra számíthattok, gyűrűt, karkötőt a különböző méretek miatt annyira nem merek ígérni (de persze minden kívánságra nyitott vagyok) :) na meg van pár fülbi-terv is elfekvőben :)

Szóval csak gyertek játszani, játszani mindig jó! :)

Update: megvagytok mindhárman :) A megajándékozottaim: Anami, Éci és Dzsu.

4 megjegyzés:

Anami írta...

Szia!
Tetszenek az ékszereid, és szeretnék jelentkezni a játékra!

Éci írta...

Már rég töröm rajta a fejem, hogy jelentkezem hozzád, biztosan szuper dolgot kapok tőled, de én még később hirdetem meg, de 365 napon belül, nem baj? PUSZI!!

Dzsu írta...

Szia!

Nagyon szépek a "nagy bigyóid", jelentkeznék még a játékodra ha beférek a 3. helyre.

Ciao

kirszti írta...

Örülök, hogy elkelt minden hely :) Küldjétek át légyszi a címemre a neveteket és címeteket, ahova az ajándékot küldhetem (Éci, neked nem fontos) :)

sociologisthun@hotmail.com